Tuesday, February 24, 2015

Ρεβίθια σούπα με κοφτό μακαρονάκι, μια ιταλική συνταγή

Η Μαρία είναι ελληνίδα που μεγάλωσε στη Γερμανία και ζει στην Ελβετία, με ιταλό σύζυγο. Καλό; Όλα αυτά τα είπα για να δείτε πόσες κουζίνες έχουν χωρέσει στην κουζίνα της Μαρίας. Τη ζηλεύω!
Πάνω στις ανταλλαγές συνταγών, μου έστειλε μια ιταλική αγαπημένη της συνταγή για ρεβίθια με ζυμαρικά. Αν κάνετε ένα ψαξιματάκι, θα δείτε ότι η συνταγή, είναι πολυαγαπημένη στην Ιταλία και την τιμούν πολύ συχνά. Τη δοκίμασα κι εγω και σας τη συστήνω μια που άρχισε η Σαρακοστή και τα όσπρια θα έχουν την τιμητική τους. Μαρία ευχαριστώ!
Καλή Σαρακοστή!


Ρεβίθια σούπα με κοφτό μακαρονάκι 
Υλικά
250 γρ. ρεβίθια
αλατοπίπερο
ελαιόλαδο
1-2 σκελίδες σκόρδο ψιλοκομμένες
λίγη καυτερή πιπερίτσα
λίγο σέλινο
1 κ. σ. ντοματοπελτέ
100 γρ. περίπου κοφτό μακαρονάκι ή άλλο μικρό ζυμαρικό


Εκτέλεση
Μουλιάζουμε τα ρεβίθια από το προηγούμενο βράδυ.
Την επόμενη μέρα, βράζουμε σε χύτρα ταχύτητας τα ρεβίθια ή σε κοινή κατσαρόλα, σε αλατισμένο νερό, μέχρι να είναι έτοιμα (25 περίπου λεπτά σε χύτρα).
Μόλις γίνουν, συνεχίζουμε το βράσιμο με ανοιχτή τη χύτρα, προσθέτοντας το σκόρδο, την πιπερίτσα, το ελαιόλαδο, τον πελτέ, πιπέρι και βράζουμε να δέσει λίγο η σάλτσα.
Εδώ θα σας πω ένα tip που διάβασα σε ξένες συνταγές.
Πριν βάλουμε τα ζυμαρικά, αν το φαγητό μας δεν έχει δεμένη σάλτσα, βγάζουμε μια μικρή ποσότητα και τη χτυπάμε σε μπλέντερ. Την ξαναρίχνουμε στην κατσαρόλα και συνεχίζουμε.
Ρίχνουμε τα ζυμαρικά και ανακατεύουμε. Αφήνουμε να βράσουν κι αυτά. Η σούπα μας θα πρέπει να μείνει με ζουμάκι και να μην το απορροφήσουν όλο τα ζυμαρικά. Σερβίρουμε ζεστά.

7 comments:

  1. Έχω ρεβίθια για αύριο αλλά δεν ξέρω αν θα αρέσει η προσθήκη ζυμαρικού στο έτερον ήμισυ.
    Καλή Σαρακοστή

    ReplyDelete
  2. Kαλημέρα Κική μου!!!Μμμμ,πολύ ενδιαφέρουσα συνταγή!!
    Η προσθήκη τού ζυμαρικού στά ρεβύθια μού αρέσει πολύ!!
    Θά τήν δοκιμάσω!!Φιλιά!

    ReplyDelete
  3. Μαγειρεύω ρεβύθια, Κική!
    Εγώ τα λατρεύω αλλά το τάξιμο που κάνω για να τα φάνε οι υπόλοιποι.. ουφ
    Μου άρεσε η προσθήκη ζυμαρικού και το πόσο ωραία χύλωσε η σούπα!
    Μου άνοιξες την όρεξη!!

    ReplyDelete
  4. Ωραία η συνταγή, ξεφεύγει απο τα συνηθισμένα. Τα ρεβύθια είναι πρόσφατη προσθήκη στη διατροφή μου και νέες συνταγές είναι πάντα καλοδεχούμενες.

    ReplyDelete
  5. Μονο που ειδα τα υλικα δεν με νοιαζει απο ποια χωρα ειναι η συνταγη, εγω την τρωω άνετα! Δεν την δοκιμαζω, την τρωω αχαχχαχα
    Καλό ξημέρωμα!
    Σε φιλώ γλυκά :)

    ReplyDelete
  6. Ωραίο φαγάκι! Θα το δοκιμάσω! Ξέρεις ότι μου αρέσουν τα διαφορετικά ;)

    ReplyDelete
  7. Ωραίος συνδυασμός!!

    ReplyDelete